Všetci veľmi dobre poznáme ten nepríjemný pocit, keď sa chcete len popozerať, čo je nové v nejakom obľúbenom obchode, no nemáte ani šancu, pretože vás hneď pri vstupe odchytí predavač s množstvom otázok ako vám môže pomôcť. Sephora, francúzska kozmetická značka, začala s týmto problémom bojovať a to veľmi prakticky a zaujímavo.

V anglickom meste Londýn, v jednej z ich predajní, umiestnila na vstup dva druhy košíkov. Jeden červený a jeden čierny. Ten červený môžete využiť v prípade, že by ste chceli pomoc od pracovníka a želáte si byť obslúžený a ten čierny signalizuje to, že si radi nakúpite aj sami.

facebook.com/Creapills

Mohlo vy vás zaujímať: Známy obchodný reťazec na Slovensku rozhneval množstvo ľudí. Odkaz zákaznika, ktorý zavesil na internet rozdelil ľudí na dva tábory

Tento skvelý nápad zaujal množstvo zákazníkov a nie jeden sa k tomu vyjadril s veľkou chválou: “Toto je myšlienka storočia. Môžem nakupovať ticho bez predajcu, ktorý vám chce poradiť aj napriek tomu, že vy o to nežiadate,” vyjadril sa jeden zo spomínaného množstva zákazníkov v komentároch. Ľudia zanechávali na sociálnych sieťach haldy pozitívnych reakcií podobných tejto.

Určite by sme takúto formu nakupovania prijali aj u nás. Stratil by sa trápny pocit a nastúpil by ten komfortný a úplne pohodový, že vás nikto neotravuje a vy si môžete úplne bez okolkov kúpiť tričko za tri eurá.

Neprehliadnite: Týmto povolaniam hrozí do pár rokov zánik. Pracujete aj vy v niektorom z nich?

Nenechajte si újsť: 133 potravín z Poľska nevyhovelo testom, ktoré preverilo české Ministerstvo poľnohospodárstva. Dovážané sú aj na Slovensko.

ZDROJdobrenoviny.sk
ZDIEĽAŤ